Proceeding of the International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2018 เอกสารรวบรวมผลงานนำเสนอในงานประชุมวิชาการระดับนานาชาติและระดับชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี ประจำปี 2561

สารสนเทศการประชุมวิชาการระดับนานาชาติและระดับชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี ประจำปี 2561 


Proceeding of the International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2018
เอกสารรวบรวมผลงานนำเสนอในงานประชุมวิชาการระดับนานาชาติและระดับชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี ประจำปี 2561


Download Cover
Title Page
TABLE OF CONTENTS
A MESSAGE FROM THE DEAN
ABOUT TRBS NET
PROGRAM AT A GLANCE
PRESENTATION SCHEDULE
List of ABSTRACTS in English
List of FULL PAPERS in English
List of ABSTRACTS in Thai
List of FULL PAPERS in Thai
Peer Reviews, Chairs, Conference Team
Coverback

การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2567

Information Publications

The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2024

Information Publications

การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2565

Information Publications

The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2022 (the 3rd INCBAA)

Information Publications

The International and National Conference on Business Administration and Accountancy 2020 (the 2nd INCBAA)

Information Publications

การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2563

Information Publications

การประชุมวิชาการระดับชาติและนานาชาติด้านบริหารธุรกิจและการบัญชี 2561

Information Publications
Title
Author
Code (Pages)
VALUE FOR MONEY OF PRIVATE FINANCE INITIATIVE - COMPARISON OF NEW BUILD AND REFURBISHED SCHOOLS IN SCOTLAND
Rizal Yaya

(22)
DETERMINANTS OF THE CAPITAL STRUCTURE EVIDENCE FROM THE PROPERTY AND REAL ESTATE COMPANIES LISTED IN INDONESIA STOCK EXCHANGE
Sparta SE.Ak.,ME.,CA, Salsya Defadjria

(23)
LIBOR MANIPULATION AND DETECTING INFORMED TRADING EVIDENCE FROM THE INTEREST RATE DERIVATIVES MARKET
Pongsutti Phuensane, Julian Williams

(24)
HERDING BEHAVIORS IN ASEAN STOCK MARKETS
Jian Yao, Nopphon Tangjitprom

(25)
PERSUADING WOMEN YOUNG ADULTS TO PERFORM DISEASE DETECTION BEHAVIOR USING MESSAGE FRAMING: A CASE FROM INDONESIA
Indah Fatmawati

(26)
CHANGE MANAGEMENT FOR STAKEHOLDERS IN MEASURES TO SUPPORT THE PRODUCTION OF MOTOR-DRIVEN VEHICLES IN THAILAND
Atichat Rotjanakorn

(27)
THE AGRI-WELL TOURISM
Chanthichaporn Panpipat, Thirachaya Chaikasem

(28)
DEVELOPING HALAL TOURISM MANAGEMENT IN KOTAGEDE YOGYAKARTA, INDONESIA
Endah Saptutyningsih, Lilies Setiartiti

(29)
SOCIALLY RESPONSIBLE DIVERSITY MANAGEMENT PRACTICES IN THE CONTEXT OF ORGANIZATIONAL INNOVATIONS FOR ACHIEVING CORPORATE SUSTAINABILITY
Desislava Serafimova

(30)
INFLUENTIAL FACTORS OF STUDENT’S INTENTIONS FOR BEING SOCIAL ENTREPRENEUR: THEORY OF PLANNED BEHAVIOR
Wisuwat Wannamakok

(31)
THE INFLUENCE OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR), PROFITABILITY, LEVERAGE, COMPANY SIZE ON TAX AVOIDANCE AT CONSTRUCTION COMPANY LISTED ON IDX PERIOD 2012 - 2016
Vidiyanna Rizal Putri, Panca Dwi Saputra Salmun

(34)
PROBLEMS AND DEMANDS OF PRODUCTION AND DISTRIBUTION ON INVESTMENT IN RAISING THE EGG LAYING HENS AT SONGKHLA
Nichapat Boonyarat, Techinee Sudmart

(47)
EFFECTS OF WEBSITE QUALITY ON PURCHASE INTENTION THROUGH ENJOYMENT AND USEFULNESS
Chatpong Tangmanee, Puripan Theerasupaseth

(64)
A STUDY OF DEMOGRAPHIC VARIABLES RELATED TO SATISFACTION BEHAVIOR OF CUSTOMER IN USING RESERVATION ONLINETICKET BOOKING SERVICE IN AIRLINE INDUSTRY
Suparat Sintavara, Jutatip Srisawad, Kesara Sinsub, Ketmanee Mahiphan, Worapoj Sirichareechai

(79)
A STUDY OF ELECTRONIC WORD OF MOUTH (EWOM) ON TOURISM DESTINATION CHOICE: IN CONTEXT OF RELIGIOUS TOURISM MOTIVATION IN PATHUM THANI PROVINCE THAILAND
Worapoj Sirichareechai

(88)
THE IMPACT OF SALE PROMOTIONS (MONETARY AND NON-MONETARY) ON BRAND EQUITY: THE GENDER DIFFERENCES AND NOT SELF-FUNDED CONSUMER PERSPECTIVE
Pistawan Kahachote, Kriengsin Prasongsukarn

(100)
STRATEGIES FOR CRISIS COMMUNICATION AND CRISIS MANAGEMENT IN THE DIGITAL WORLD: THE CASE STUDIES OF FOOD CHAIN RESTAURANTS
Pat Phrommaluck, Patama Satawedin

(120)
PAID SEARCH AND DECISION-MAKING PROCESS ON BUYING ACCOMMODATIONS AND HOTELS OF PEOPLE LIVING IN BANGKOK
Ranchana Pochanakit, Patama Satawedin

(129)
DYNAMIC PRICING - SPECIFIC ONLINE AND OFFLINE APPLICATIONS
Evgeniya Tonkova

(138)
ANTECEDENTS AND OUTCOMES OF BRAND LOVE EMBEDDED IN ONLINE BRAND COMMUNITY
Kanyawee Pornsrimate, Pensri Jaroenwanit

(147)
All 1 to 20 from 71